sunny and patchy ... en cours





soleil en cours de confection ...
sun in process ...

au départ, il y avait ces petits carrés de chez Teawagon tales,
sur lesquels j'ai eu envie de broder ces visages endormis,
parce qu'ils m'ont fait penser à d'adorables petits oreillers ...
at the beginning, there were these little fabric squares from Teawagon tales,
where i embroidered these sleepy faces,
because, they remind me of lovely little pillows,

puis j'ai eu envie que ces petits visages s'endorment un peu partout ...
sur des petites couvertures, sur les murs ...
then, i wanted these little faces to fall asleep everywhere ...
on little blankets, on wall hangings ...
anywhere !

alors j'ai puisé dans ma propre collection de tissus retro,
et commencé à assembler ...
so i dived into my own collection of vintage fabrics,
and started to patch ...

à suivre ...
soon ... 

1 commentaire:

  1. I love your sleepy faces on these squares :) thank you for stopping by my blog, I'm off to read some more of your lovely posts xxxx
    Jane xxxx

    RépondreSupprimer